torsdag 11. november 2010

trist...


Min aller beste Kristine! 
Vi har gått i kunstklasse sammen, jobbet sammen og  reist på mange turer sammen. Du er en fantastisk god venninne. Som lytter, som forstår- som inspirerer- som alltid er der for meg!
Og nå... flytter Kristine hjem!


Får ikke lenger se deg hver dag på jobb! Får ikke lenger le sammen med deg! Får ikke lenger reise  helger utenbys sammen med deg. Kan ikke lenger ringe til deg, også er du der en halvtime etterpå.


Jeg synes Ålesund er fryktelig langt vekke!
Og jeg kommer til å savne deg så innmari mye! 


post signature

2 kommentarer:

  1. Trist når gode venner flytter langt vekk :-(
    Klemmer sendes..

    SvarSlett
  2. Så herlig med gode venner, nei Ålesun er bare en fly - tur unna.

    Klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails