lørdag 13. november 2010

små søte kirsebær!


 
Igår mottok jeg Award fra Baboo!
Som er egentlig heter Berit, og lager søte små ullklær til de vidunderlige små:)
 

Når man får en kirsebær-award skal man enten fortelle om tre ting man liker å gjøre eller om tre ting som ligger en varmt for hjertet, vise et favorittbilde og så skal man gi kirsebær-awarden videre til 5 blogger.
 
Tre ting jeg liker godt å gjøre!

- Jeg liker godt å glede andre... Små eller store hverdagssdrypp!
 
-Favorittmåneden er Desember. Jeg er ekstremt julejente- og jeg elsker å pynte, kjøpe og lage gaver til andre. Bake og tilogmed ta julevasken...
 
- Jeg er liker å lage mat til andre- og prøve ut nye oppskrifter!
 
Mitt favoritt bilde! 

Tvillingene til tante, 9 dager!
Føler jeg fikk mye ut av lyset- og fikk attpåtil stemnigen med...


Awarden gis videre til 
-som er en jente jeg nylig har blitt kjent med, men som jeg har visst hvem var i mange år!
Supersøt jente bak en flott blogg!
Som har så mange spennende og flotte prosjekter på gang!
 hun er inspirererende!
som har så mange flotte innlegg- og bilder!
i tillegg varmer hun hjertet mitt med mange fine kommentarer!
som er en super venninne, og lager nydelige barneklær og alt mulig annet!
Som har en nydelig blogg- og fantastiske innlegg! Jeg blir veldig misunnelig på mange av tingene hennes!:)



 
 

post signature

6 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for kirsebæret :) Ble superglad og smiler fra øret med roser i kinnene :) Du er en kjempe skjønn og inspirerende jente! Fortsett med det!! klemmer

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden!!! Og for så fine ord :) Det varmer! Så utrolig nydelig bilde av tvillingene!!! Jeg blir helt babysyk...
    Håper du får ei flott helg!
    Klem
    Lise
    PS! Tenk at du LIKER å ta julevasken... :) jeg liker det når julevasken er TATT, for da er det bare KOS! :)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Ååå... (rødme). Nå ble jeg nesten litt rørt over fine ord. Tusen takk, søte du. Og awarden fortjener du 110%.

    Ha en flott helg.

    Stor klem Mona C

    SvarSlett
  4. For et søtt bilde av to små puddinger (; Helt herlig!

    Fortsatt god helg.

    Malin

    SvarSlett
  5. Så skjønne tvillinger, skjønner godt du er stolt tante :-)
    Er det du som har strikket bodyene og strømpene? Skulle gjerne fått et tips om hvor jeg kan finne oppskriften på dem...

    Fin blogg! :-)

    SvarSlett
  6. Hei Ingrid!

    jeg kan nok ikke strikke!
    Men mammaen, min søster har strikket!
    Hun har nok mest sannsynlig brukt oppskrifter fra nøstebarn-der hun kjøper garn og strikkeoppskrifter fra!:) lykke til:)

    klem ellemell

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails