tirsdag 2. november 2010

glede..


Er når det ringer fra fotobutikken og sier at objektivet er klart for henting!

Har vært uten objektivet mitt i over en måned- og da merker du hvor dårlige objektivet som er standard, og som følger med kamera når man kjøper, virkelig er!
Gleder meg til å hente objektivet- og ennå kjekkere, jeg skal ikke betale et eneste øre! Det gikk på garantien!

Så nå håper jeg det blir bra bilder fremover, med 50mm 1,4 usf:)
( så bare ønsker jeg meg mer dagslys... nå er det jo mørkt når jeg kommer hjem fra jobb!)


Ha en gledens kveld! med greys kanskje?:)

post signature

5 kommentarer:

  1. Herleg å endeleg få det tilbake då!:) Her og blir det Greys!:)
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så bra at du vil være med på Give away hos meg:)
    Ønsker meg objektiv jeg også! Fikk prøvd et da vi var på ferie, og bildene blir ikke de samme uten merker jeg..
    Nå er det Greys, jippi;)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Ønsker meg også objektiv! Får ønske meg penger til jul, så jeg kan kjøpe et på nyåret... Du får kose deg med bildetaking! Og tusen takk for fine ord hos meg :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Så bra! :-D

    Takk for tips, og håper du får en fantastisk tur!! Si ifra når du er tilbake da om det er noe mer verd å se.

    Klems :)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Her er det også Grey's for alle penga. Men tar med Hvaler som vorspiel siden jeg bor i nabokommunen.

    Håper du klarer utfordringen din. Spennende.

    Klem Mona C

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails