onsdag 3. november 2010

reisefeber!



...nå stiger reisefeberen, for nå er det tid for londonstur:)
Grytidlig fredagsmorgen, reiser jeg til london! Skal besøke noen som bor der
- og gleder meg stort!



Har vært en gang tidligere i london, på tur med mamma!
 Nå blir det litt annerledes. blir ikke bare shopping, men litt andre ting også- jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal- og derfor blir det veldig spennende! Det har blitt planlagt og booket- så jeg er klar for overraskelser- og litt shopping da!:)


så har de vel pyntet til jul over hele london også da
- passer jo meg og min julestemning perfekt!
(bildene er lånte)

Hva skal du i helgen?:)

post signature

7 kommentarer:

  1. Å så deilig da :) London er bare digg! Aldri vært der rundt juletider. Må jo være en drøm for sånne julejenter som oss... men skal til neste år med ene venninnegjengen og se dirty dancing musikalen OG Juleshoppe :-))) Kose deg masse da....

    Klemmer Karianne

    ps: Har mailet en bestilling :)

    SvarSlett
  2. Bare til å slenge seg med på konserten :-) Høres ut som du har en skikkelig kosekveld. Jeg veksler mellom å ligge og å sitte i sofaen :) Men koser meg for det...blir godt vartet opp...
    Lykke til med syingen, og ikke stress :)
    klemmer

    SvarSlett
  3. Du er så heldig! Vi henter deg på flyplassen! :)

    SvarSlett
  4. Akkurat vært der! Helt toppen! Gå på musikal, det var kjempeartig!
    Kos deg masse!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fantastisk flott tur! Nyt og kos deg masse.. Herlig med julepyntet London, tenker det er mange fristelser der :)

    Jeg skal starte helgen med bloggtreff i Drammen, blir koselig for en relativt ny blogger som meg :) Og kanskje lufte kjolen min ;)

    GOD TUR!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails