søndag 28. november 2010

Lene Bjerre og giveaway!





Måtte bare ha denne, så søt og yndig! Veldig meg! Hadde sett den på nettbutikken til Solstrand interiør, og da jeg avr i byn igår gikk jeg innom den koselige butikken! Heldigvis hadde de flere igjen- og denne fikk bli med meg hjem! Gyngehesten fra Lene Bjerre, skal få pryde stuen min lenge:)


Nå står gynegehesten på lysfatet mitt, sammen med vakre julekuler 
og en ny lilla telysestake fra Tine K.  Så stemning det er i stuen nå!

Ønsker deg en herlig første søndag i advent!

11 kommentarer:

  1. Den er nydelig! skikkelig dekorativt! K

    SvarSlett
  2. Så søt!
    God søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig søt! Skjønner godt at du bare måtte ha den:)
    HA en strålende kveld.)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakker den var, kan skjønne at den ble med hjem. Det ser jo ut som om den aldri har vært noen andre steder enn på lysfatet.

    Nydelige bilder du tar, jeg blir så imponert!

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Den var nyyyydelig!! Har også helt dilla på gyngehetser i juletiden - rart det der egentlig! Ha en fin uke, klem Cecilie

    SvarSlett
  6. Den var kjempe fin, lurer på om jeg må ha en sånn og :) Bildene dine er nydelig, akkurat som du :) Julebordet var topp, kjempe gøy! Håper jeg ditt var også...klemmer fra K

    SvarSlett
  7. Nydelig liten gyngehest, sammen med kulene og de lekre telysestakene ble det lekkert :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Viktig å ikke stresse ja, desember skal bare være kos! :-) Håper vi sees snart..klem

    SvarSlett
  9. Så skjønn den var! Skjønner godt du falt for den. :)
    Nå skal jeg løpe inn og se om jeg rekker et lodd før du trekker. Fant deg nettopp, så iler inn i lotteriet ditt. :)

    SvarSlett
  10. Klart man skal unne seg litt pynt selv også, ikke bare være julenisse for andre. ☺

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails