tirsdag 30. november 2010

så koselig å komme hjem...


Hver tirsdag, går jeg fra jobb til jobb. Det betyr lang dag!
Idag kom jeg hjem til 24 pakker hengende på hjemmelaget pakkekalender, som jeg og mamma har laget en gang for mange år siden. Min søster hadde sneket seg innom, og hengt opp pakkekalenderen, som var fra pappa, mamma og henne. Det var utrolig koselig og omtenksomt gjort synes jeg:)
nesten så man kan gråte en gledeståre:)

Min søster sa så fint da jeg ringte og takket- ja den er vel ikke akkurat så estetisk vakker, passer ikke helt inn på bloggen din da! Jeg måtte le. Det er da hvertfall ikke det viktigste...:)
Jeg gleder meg til hver morgen i desember jeg nå- hvem har kjøpt denne pakken mon tro?:)
Ønsker deg en like fantastisk start på desember som jeg får!

PS: trekning av giveaway skjer imorgen. Jeg har ikke TID! Foreldresamtaler må forberedes:)


7 kommentarer:

  1. Det må ha vore SÅ kosleg å kome heim til! Heldige deg!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Sååå koselig!!
    Jeg fikk pakkekalender fra foreldrene mine til jeg 35 :) Etter det fikk mine barn... ha ha..

    Vet akkurat hvor kos det er, etterhvert ble det ikke gaver hver dag, men akkurat like kos og spennende uansett!

    Kos deg med første pakke i morgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Åh, for en koselig og fin overraskelse å komme hjem til!! Skjønner godt at du gleder deg til hver morgen framover :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Härligt och vad läckert du gjort med snöflingorna

    /Mia :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig kos!!!
    Du har nok fortjent det!! :)

    SvarSlett
  6. så heldi du e :) Deili me en så super familie rundt sæ :D

    ha ei super helg!

    Klæm

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails