onsdag 17. november 2010

hei lillesøster!



Tvillingene er snart fire måneder!
tiden går så fort!
Her om dagen prøvde vi å ta noen bilder... Det er vanskelig når Tante er på jobb hele dagen, og det er mørkt klokken halv fem... Bildene blir gule! Men hva gjør vel det, når man har så nydelige tantebarn og ta bilde av:)

Imorgen skal jeg i Alvøen etter jobb! Vi skal ha torsdagsåpent frem til jul- og her kan du finne julegaver eller inspirasjon!

Atelié2W åpent fra 16-20
Velkommen skal du være:)


post signature

3 kommentarer:

  1. Så skjønne barn!!

    Jeg har kjøpt stoff of stash idag og gleder meg til helg og sy-prosjekter :)

    Ha en finfin kveld :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. heeelt nydelig bilde;)

    SvarSlett
  3. Nønninger, ja! Jeg har BARE gult lys på alle bildene, for jeg er aldri hjemme i dagslys... :)
    Nyt dagene! Har veldig lyst til å besøke atelieret ditt, men det er nok for langt unna...
    Klem
    Lise

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails