fredag 19. november 2010

Giveaway!


29 November har jeg hatt blogg i ett år!

Hipp hurra for det- Har fått meg en ny hobby i løpet av året, lært meg mange fine tips iforhold til kamera og bilder. Fått masse inspirasjon- og mange nye bloggevenner! Takk til alle dere som gjør dette så gøy!

Derfor er det på tide med GIVEAWAY!


Jeg vil gi bort en liten kronetelysestake, og to julestrømper som er fra ELLEMELL kolleksjonen!

Julesokkene var også det første blogginnlegget handlet om! Så synes det passet utrolig godt! Har fått mange bestillinger på julesokkene mine- så er du ikke den heldige vinner, eller ønsker deg fler- må du gjerne legge inn en bestilling (på ellemell@live.com).

Reglene er enkle: legg igjen en kommentar under her- og ta med deg et lodd!
Er du følger får du også et lodd!

Lykke til, og hipp hurra for ELLEMELL som blir 1 år:)

post signature

36 kommentarer:

  1. Våre blogger er akkurat like gamle, jeg har også give away med trekning samme dag for å feie. ☺
    Gratulerer med dagen, jeg tar gjerne ett lodd og så har jeg linka fra min blogg også.

    SvarSlett
  2. GRATULERER med ettårsfeiring! Og takk for en inspirerende blogg!!! To lodd til meg ;)

    SvarSlett
  3. Jippi... førr nån søte premia..digge julesokkan :D Lyskrona va jo bare nydeli!
    Da bli det jo 2 lodd på mæ :D
    (Krysse fingran)

    Gratulere så masse me 1 års dagen :D

    klæm

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!
    2 lodd, takk!

    Søte, snille, inspirerende deg!!!

    klem

    SvarSlett
  5. Hurra med 1 års dag :) måtte det bli mange mange fler :)

    Tar gjerne 2 lodd jeg og håper på vinnerlykke ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 årsdagen! Hurra hurra!

    Jeg er selvfølgelig med og trekker dermed 2 lykkelodd :-)

    Så gøy at du er med på giwe away hos meg, blir så glad jeg da.

    Jeg skjønner godt at det er morro med pakker til de små, også er de jo superheldig da, som har en tante som ikke kan styre seg ;-) hihi

    Ønsker deg en riktig fin helg!
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Hipp hurra for bloggen som er 1 år. Jeg vil gjerne være med å feire og trår til med 2 lodd.

    Flotte premier du viser her.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Du er kjempeflink, og jeg må stadig inn å se bloggen! Fikk ikke kommet oss på tur i dag, så har til gode og prøve vottene! Sees i kveld! K

    SvarSlett
  9. Hei hei.
    Blir gjerne med og tar to lodd i trekninga di.
    Har vært følger sida i sommar, og liker bloggen godt. Er alltid innom for å lese nye innslag. Gratulerer med 1 års dagen :)

    SvarSlett
  10. Gratulera !!
    Tar 2 lodd, eg :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  11. Gratulerer med den kommende 1-årsdagen! Jeg önsker meg veldig en sånn juleströmpe, kjenner jeg :) To lodd på meg!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med ettårsdag! jeg blir gjerne med på trekning :)

    God helg!

    SvarSlett
  13. Så gøy med giveaway! Gratulerer med ettårsdagen! Jeg vil så klart være med, og tar to lodd.
    En liten award venter på deg inne hos meg.
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ett års blogging :)Jeg tar to lodd, og HÅPER jeg vinner.. :-) Håper du får en herlig helg..klemmer

    SvarSlett
  15. JIPPI, jeg blir GJERNE med :)
    NYDLEIGE julestrømper!!!!!

    Grattis med 1 årsdag, jeg er HAPPY for at du ble blogger :) Mye fint her inne, spesielt liker jeg syingen din!!!

    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse! Eg vert gjerne med å feirer.
    Fine premier!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1 års dagen.
    Tar gjerne et lodd her. Flotte premier.

    SvarSlett
  18. Hei
    Gratulerer med et år!
    JEg fyller og snart... Gøy!
    Jeg blir veldig gjerne med, og trekker 2 lodd:)
    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Gratulerer med et år og superkoselig og inspirerende blogg :)

    Jeg deltar gjerne på feiringa og tar 2 lodd :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  20. Hei og gratulerer!!!! Flott premie og to lodd til meg! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  21. Hei

    Vil veldig gjerne være med på din giweaway
    2 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  22. Heihei! Gratulerer med 1 års dagen! jeg tar 2 lodd, takk! ha en flott dag! :-)

    SvarSlett
  23. Jippi jeg vil gjerne være med!
    2 lodd til meg:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  24. Jeg blir gjerne med på 2 lodd! Dette var en flott blogg jeg skal følge med på! Gratulerer med julewallstickers:) heldig!
    Kari-Anne :)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med ett års dag:-) Var så koselig å se at du hadde vært innom meg en tur, så jeg ilte inn her til deg;0) Har kost meg med å titte på alle de fine bildene dine og alt det pene du lager. Jeg kommer snart igjen. God uke!

    Klem

    SvarSlett
  26. Hei!
    Kjempefine strømper :)
    Da prøver jeg å snike til meg vinnerloddet jeg ;)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med et år! Veldig fine julestrømper, og jeg krysset fingra og håper på seier! To lodd takk!

    SvarSlett
  28. Gratulerer med 1 år.. Så underbare julestrømper.
    En lodd takk.
    Ha en fin adventskveld!
    Katarina

    SvarSlett
  29. Gratulerer så mye med jubileet! Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd! :)

    Klem

    SvarSlett
  30. Alltid stas med give away;) Og enda mer når det er så utrolig fine hjemmelagete premier! Du er kjempe flink!

    Tvi-tvi til meg;)hihi

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 1 årsdagen :D Tar 2 lodd jeg :D Hilsen FrøkenLinn

    SvarSlett
  32. Hei hei!!
    Jeg vil gjerne være med på give awayen din!
    Tar et lodd jeg da! Stas!
    Bli gjerne med min give away også ;)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye med dagen i dag! =D
    Så er jeg spent på om jeg rakk bli med på feiringen din med et lodd. Hvis ikke rakk jeg uansett å sende en liten gratulasjon på dagen din. :)

    Ha en fortsatt super årsdag! :)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails