lørdag 13. november 2010

seksogtyve, seksogtjue eller tjueseks?


Imorgen blir jeg stor..  Større enn ifjor!
Og jeg skal ha søte piker på middag og fest ikveld!
Er veldig fornøyd med all den gode plassen jeg fikk, etter å ta bort en sofa. Alt hjelper på når man i utgangspunktet har liten plass... idag fikk jeg plass til langbord:)
Har fått meg tre nye blomstervaser, og kjøpt hvite roser. Synes det ble veldig deokorativt som bordpynt! Blomstervasene kommer fra Decoroom. Serviettene er fra himla.
 





Ha en vidunderlig aften...;) 
Og hipp hurra for meg!


post signature

9 kommentarer:

  1. Kjempe fint ble det, skal si skal si. Du er så flink!! Ikke feire med måte og nyt kvelden. Jeg skal feire meg selv neste helg :) Elsker å ha bursdag..he he :) klemmer K

    SvarSlett
  2. God kveld :D
    Gratulerer med dagen imo :D

    Flott bord.

    Kos deg masse, og nyt det!

    Klem

    SvarSlett
  3. Oj, dagen er i morgen ja. Tror jeg gratulerte deg under her med dagen som var. Men uansett så mente jeg det like mye.

    Håper dagen blir fin og at du får mye du ønsker deg.

    Bursdagsklem fra Mona C

    SvarSlett
  4. Hurra for deg som fyller ditt år!!!:)
    Håper du hadde ei flott feiring igår, og at formen er bra idag;) Nydeleg dekka bord!!:)
    KLem:)

    SvarSlett
  5. Hurra hurra for deg!!!
    Bursdag er gøy :)

    Flott bord, koselig og elegant, perfekt!!

    Ha en fin Søndag!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen idag!!! Håper det gikk fint i går og ha en kjempekoselig dag idag også! Jo, julestemningen slippes mer og mer løs, og hvis du slipper den løs i morgen, så gjør kanskje jeg det også...hehe...klem

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar inne på bloggen :) Og godt at jeg stakk innom nå, i tide, så jeg kunne ønske deg en god fødselsdag! Hurra!
    Hilsen Lena, Konfettiform.

    SvarSlett
  8. Festbordet var vakkert! Likte veldig godt vasene med rosene i, så enkelt og allikevel dekorativt :-)

    Gratulerer med dagen! 26 er ingen alder!
    Bursdagsklem fra meg

    SvarSlett
  9. Nydelig bord - og gratulerer med dagen som var!
    Håper du hadde en hyggelig fest :)

    klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails