søndag 23. mars 2014

B A B Y B L A N K E T





Vel, noen ting blir bare man ikke lei av. Quiltetepper i ellemellstil foreksempel. Store ruter, i matchende farger, tilpasset den heldige mottageren. Jeg syr en del tepper. Det er gøy, og det er kjekt å gi bort når man får god respons såklart. Denne gangen var det Sophus sin tur. Mammaen hadde valgt ut farger selv, siden hun visste jeg ville gi det i "nyfødt barselsgave". Blå-grønne duse farger, og trykk med fødselstall. Jeg var meget fornøyd med resultatet, og det var både de nybakte forldrene, og Sophus såklart, han må jo bare være enig i det "tanten" og mammaen liker:)

12 kommentarer:

  1. Nydelig💙
    Heldige, fine Sophus!

    Gleder meg til å se altaner din i ny drakt på mandag 😉

    SvarSlett
  2. Så flott teppe, flink du er!! såå koelig med hjemmelagde gaver :D

    Nyt kvelden,
    Klem Klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails