søndag 11. juli 2010

summerfeeling...:)

 Nå er det endelig ferie her hos Ellemell også. Tre uker til å våkne av seg selv, uten vekkerklokken som bestemmer når jeg skal stå opp. Lange deilige morgenstunder,
og bare finne ut hva jeg har LYST til å gjøre idag. 


Lurte på å levere inn orkideene mine på  "blomsterhotellet", slik at de også får litt ferie... Verftet på nordnes i Bergen har laget blomsterhotell og utstilling av "hotellgjestene".. fiffig påfunn!


Ikveld har jeg fått pedikyr hos mamma, og ny neglelakk på, så da er jeg vel snart klar?
...nå er det vel bare til å begynne pakkingen, så er det klart for tur over til østlandet
- det er der solen er, har jeg hørt:)


Ønsker deg en god sommer, jeg kommer nok innom både Ellemell og dere i løpet av ferien:)



post signature

5 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine en nydelig ferie :)

    Med masse, sol, varme og kos! Nyt deilige late dager og god tid..

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett
  2. Ikke så verst sommervær her, ja :)
    Kos deg masse på ferie -nyt deilige, varme dager!

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  3. NYYYT ferien!!!
    Fine bilder :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Fikk du ikke manikyr også?

    SvarSlett
  5. Deilig med litt stell, deilig med fiine blomar og deeeilig med ferie! Nyt den og kos deg masse!!

    klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails