torsdag 29. juli 2010

Har fått en utfordring fra Lise med bloggen Hverdagsglimt!
(som satt meg på en prøvelse, siden dette står på engelsk...., bruker engelsk alt for sjeldent)
Utfordringen går ut på følgende:


1. Respond and rework: Answer the questions on your blog, replace one question that you dislike with a question of your invention, add one more question of your own.
2Tag five other people.

Her kommer mine svar:
What is your current obsession? 
Nå som jeg har kjøpt meg MAC, er det å sette seg inn i den.. også de nyankomne tvillingbarna som jeg er tante til:)
What’s for dinner?
Pannekaker med blåbær:)
What was the last thing you bought?
MacBook Pro!:)
What are you listening to right now? 
Tutorials på photoshop på youtube...:)
What is your favourite piece of clothing in your own wardrobe?
En lysegrå tights, arvet av min søster!
What is your favourite ice cream flavour?
sjokoladeis med melkesjokoladebiter
What do you think of the person(s) who tagged you?
Lise har en utrolig flott blogg, som ser estetisk og vakker ut ved første øyekast!
I tillegg er hun førskolelærer som meg! Det er artig!
If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go?
åh.. jeg ville dratt til elafonisi ( jada, det staves sikkert ikke sånn, men den fine på kreta!:)) stranden og fått litt sol...
Which language do you want to learn?
Vil gjerne friske opp engelsken min jeg...
What is your favourite colour?
Hvitt er favorittfargen min på klær hvertfall...
Har fått ny favorittfarge å male med, den heter skumring!
If you had £100 now, what would you spend it on?
Jeg vil ha nye sko jeg... løpesko! Så kan jeg løpe fort avgårde...:)
What book are you currently reading?
"fyrvokteren" av Camilla Läckberg
(anbefaler den!) 
Describe your personal style?
Hmm.. Går mye i tights med topper og tunika/kjole til. Har en behagelig klesstil, som funker både på jobb og ellers. Da kan den bare stasjes litt til med smykke og andre sko..:)
What are you going to do after this?
Da skal jeg gå å sy bukser som jeg har fått på bestilling:)
What season of the year do you like the most?
Hmm... Jeg liker nok veldig godt våren. Da er alle så glade, og smiler!
What inspires you?
Blir inspirert av det meste... Skal jeg lage noe, kan jeg ikke lage det uten å ha fått inspirasjon. Får mye inspirasjon fra blogglandia!
What is your favourite fruit?
Er veldig glad i Mango!
Name one thing you truly are looking forward to:
Ser frem til å følge utviklingen på de to nye tantebarna mine. Også gleder jeg meg til jul... Jeg elsker jul!
Do you collect something?
Jeg samler på mye rart. Feks på kinobilletter:)
If you could change your name to anything, what would you call yourself? 
Det er mange som heter det samme som meg, Hanne. Det er et vanlig navn. Ville gjerne bytte navn tidligere, nå er det egentlig helt greit. Skulle jeg ha byttet, ville jeg ha byttet til noe med i i. Det får deg til å smile når du sier det:)
What is your guilty TV pleasure?
Jeg ser utrolig lite på tv. Tvn kan godt stå på mens jeg er på nett feks. Men følger bare med på "tirsdagsseriene", og det er egentlig helt greit:) Mye mer å gjøre enn å se på tv hele dagen!
How many times do you press the snooze button before you get up?
Jeg setter alltid vekekrklokken på tidligere enn jeg må, slik at jeg kan slumre i 20-30 minutter... Det er deilig!
What is your favourite smell?
Sommerlukten som kommer etter det har regnet!
Hjemmelaget brød...
What’s you favourite sweet?
Sjokolade :)
What did you want to be when you grew up?
Jeg ville bli arkitekt!
Simple abundance – what does it mean to you?
ja, det ordet vet jeg ikke hva betyr!:)
Your best holiday memory in the summer of 2010:
Mine to nye tantebarn som kom til verden 19 juli, søte og yndige. Og så liten. To nye tanteskatter!
Favorite music album?
Mitt eget album med forksjellige soundtracks fra favorittfilmene mine...:)

Utfordringen sender jeg videre til:
De som er god i Engelsk:) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails