torsdag 8. juli 2010

flott og giftig!


Plukket med meg noen revebjeller inn igår. Synes de er utrolig fine, og det er dumt de er giftige. De pyntet opp bordet sammen med min lille nye lyslykt fra H&C. 
Til middag bl det servert pasta med hjemmelagede kjøttboller  i min fantastiske bolle fra Rice, servert med spinatsaus! Synes det er kjempegodt, og en god kombinasjon. 


Legger ut oppskriften på spinatsaus her:
1 pose fryst spinat.
1 hønsebuljong blandet med 1,5 dl vann
salt og pepper
3 fedd grovhakkede hvitløk.
1 dl revet hvitost
3 dl creme fraise.


Dette må du prøve:) Sunn og god hverdagsmat med en liten vri!

God kveld til deg:)

post signature

1 kommentar:

  1. Revebjeller er nydelig!
    Har funnet ut at veldig mange nydelige, vanlige hageblomster er giftige...
    Har flere i hagen min... Man får bare passe godt på med små barn!
    Mmm.. maten så nydelig ut. Passer godt for meg, har masse spinat i kjøkkenhagen min på hytta hvor jeg er nå!

    God natt! Ønsker deg fin fredag med SOL!

    Klem :)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails