mandag 19. juli 2010

seng for to


En seng, som aldri har vært sovet i. 
En seng som er ment for to. 
En seng som venter på to små tantegull.


Tvillingene skal sove i samme seng i begynnelsen. De er jo vant med å være tett inntil hverandre. Det skal de også få være her ute. Det er vel egentlig en lekegrind, som nå er gjort om til en tvillingseng.

Nå er sengen klar, Tante har strøket sengehimmel og sengetøy, og hengt opp Aksel sine fisker som han likte så godt. 

Nå venter vi veldig på dere små gull... kommer dere snart?


post signature

4 kommentarer:

  1. Såå fint de får det;) Gratulerer så mye med gullgutten og gulljenten som endelig kom til verden idag;)Gleder meg til å se og høre;)
    God klem

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for koselig hilsen:)
    Nydelig seng og grattis som tante!

    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Utrolig fint - og omtenksomt gjort!
    Gleder meg til fortsettelsen;-D
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Hei på deg!

    Gratulere så mye som tante.
    Det var morsomt;)
    Hva slags kjønn ble det?Jeg gleder meg veldig til det blir min tur,men er glad det er noen uker igjen!

    K L E M

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails