tirsdag 20. juli 2010

endelig!


Så kom de endelig da! Tvillingene!
Vi har ventet så lenge på dere!

 Etter at vi hadde laget ferdig sengen, og vasket trekk til bilstoler på mandag, var liksom alt klart til de kunne komme. Også kom de da, dagen etterpå!

Så Tante har vært på sykehuset og sett to skjønne små nye verdensborgere, og hadde med kamera, med tom batteripakke! Såååå typisk! Så mange bilder ble tatt med mobilen, men ikke av den beste kvalitet!
Så jeg håper jeg kan få komme på besøk idag også!- denne gang med full batteripakke!


Tre bukser fikk de på sykehuset, en til storebror,  en til lillebror og en til  lillesøster!
Tvillingbuksene har jeg laget før, derfor har de gammel merkelapp, mens storebror sin ble laget igår! Den har ny.... Nå må jeg si at jeg er mer fornøyd med de nye enn de gamle..

Ha en kjempefin tirsdag. Her regner det!

post signature

1 kommentar:

  1. knall søte bukser!herlige farger og stoff!
    og grattis som tante igjen!!!!!!!
    fortsatt god sommer til deg og dine!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails