onsdag 28. juli 2010

9dager...


Søte små er blitt ni dager allerede... Idag har tante hatt photoshoot med den lille familien...
Noen fotograf er jeg ikke, ennå hvertfall! Men det er super gøy. nesten 700 bilder ble tatt på en liten halvtime!
Bildene er tatt med mitt nye 50mm 1:4 objektiv, som jeg er superfornøyd med. De er ikke redigerte ennå, men det er ikke sikkert at de trenger det... Superskjønninger trenger jo ikke bli redigert på!



Kos deg med bilder av mine nye vakre tantegull:)

post signature

12 kommentarer:

  1. Guuuuuuud, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nydelige!!!!!!
    Og så FIIIIIIINE klær de har på seg.

    SMELT!!!

    SvarSlett
  2. ååå noen fantastiske bilder av deilige unger og ikkje minst den herlige mammaen:)

    SvarSlett
  3. Mammaen har strikket nydelige nøstebarnklær! Og mammaen er svært glad i ull:)
    Så er det veldig bra at mammaen kan strikke, mens tanten ikke kan det, hun kan bare sy:)

    Fin søsterlig fordeling!

    SvarSlett
  4. Fantastiske var de :)

    Du spurte om navnelappene mine.
    De er egentlig bare en "nødløsning", da
    jeg måtte ha lapper, og leveringen på de der var 2 dager, mens den svenske var 3 uker.

    De er mer som lapper man merker klær med, men denne typen er faktisk i et slags tøy. Man kan velge å få på et symbol, men man velger ikke skrift eller farge selv (sort hvitt). Derimot betaler man bare 150 KR FOR 200 lapper, så mye billigere, det kan man si :)

    Bestilte de på: http://www.labelman.no/

    har du erfaring med lappene frq sabo.no?

    SvarSlett
  5. ...tok feil pris, 128 kr for 135 strykelapper, som man kan sy på. Fri frakt

    SvarSlett
  6. ...og dersom du bestiller der i fra, så anbefaler jeg ikke symbol (dersom du skal se de fast i bretten), for merkene er såpass små at du trenger kantene til å sy, og da forsvinner symbolet.

    SvarSlett
  7. se de fast = sy de fast

    (ja, litt tidlig på morgenen enda)

    SvarSlett
  8. For noen nydelige goinger!!!!!!! Herlige bilder, og skjønne klær -fin mamma også, må du hilse og si!

    Ha en herlig dag!
    KLem fra
    LIse

    SvarSlett
  9. Så skjønne!:) Ble selv tante til tvillinger for 3 år siden. Rart å se hvor avhengige de blir av hverandre. Nå venter jeg bare på min lille frøken, som skal komme om 6 uker. Kos deg med bebbisene:)
    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Hejsan, måste skriva en kommentar att jag tycker bilderna är såååå härliga och fina.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails