lørdag 25. juni 2011

velkommen

...Søstrene Grene!
Endelig har vi bergensere også fått søstrene til bergen! Åpning i går, så jeg tok turen idag, og fulle poser ble med hjem av små herlige duppeditter!


Melamin fat og bestikk, lunsjboks, piknikbokser, og små "kakebokser" til mange fine sommerutflukter i sommer... 
(satser på bra vær!)


Gikk rundt i butikken og smålo av skilt og plakater de har hengt opp, til å få folk til og kjøpe! 
"ikke kjøp mer enn nødvendig" "disse har vi i butikken idag, men kanskje ikke imorgen"
Artige! 

Håper alle koser segidag , og spesielt de som er på glansdagen! MISUNNELIG på dere!

Nå blir det sommerfest!:)



7 kommentarer:

  1. Så fine ting! Det ryktes at søstrene grene kommer til Kristiansand og - håper det er sant!
    God lørdagskveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Med en søstrene Grene i byen er alt bare bra;))
    Det er jo så latterlig billig der, og så mye fint!
    Elsker melaminet!

    Ha en fin kveld!

    Klem LIne

    SvarSlett
  3. Søstrene Grene har masse fine ting til en billig penge - og det liker vi! Fant masse herlig i vårens farge i mai. Ta en titt her: http://frokenalvestov.blogspot.com/2011/06/varens-farge.html
    Hilsen Marielle:)
    PS: Veldig fin blogg, legger meg til som følger her:)

    SvarSlett
  4. Grattis med Søstrene Grene også i Bergen! Jeg skjønner at det er en stund siden jeg var der for de herlige tingene du viser har jeg ikke fått med meg. Likte spesielt godt lunsjboksen, den var kjempefin :-) Men, det kan bli dyrt selv om alt i utgangspunktet er billig - det vet jeg MYE om ;-)

    Det ble ingen Glansdag på meg heller selv om jeg bort så nærme Oslo. Fikk liksom aldri karret meg til å melde meg på. Regner med at vi får mange oppdateringer på bloggene rundtomkring i blogglandia i morgen :-)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Hei.

    Oj oj oj... Så mye fint. Min nærmeste SG ligger på Nordby i Sverige og nå må det nesten bli en tur dit. Den lunsjboksen er så stilig. Heldig du....

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Hei søteste!
    Søstrene grene er bare paradis på denne jord! Jeg elsker å handle der... om ikke annet for underholdningsverdien :)

    Søte ting du har kjøpt! Elsker pasteller jeg da :)

    Ønsker deg en fabelaktig søndag!
    Jeg skal nyte kveldssolen!
    Klemklem

    SvarSlett
  7. Sv: Hei, og takk for hilsen inne hos meg :)

    Fonten liker jeg også! ...fant den for ikke så lenge siden :)

    Se her inne: http://www.whatfontis.com/tag/0/goodbye.

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails