onsdag 8. juni 2011

HJELP!






Jeg drar på ferie!:)
8 juli pakker jeg og drar til sydligere strøk! nyte to uker på stranda med min skjønne venninne og bare elske det og ha ferie!
 Ellers i året bruker jeg mye tid på jobb og feks faglitteratur. om sommeren er det helt FERIE og da kan jeg lese bøker og slumre meg gjennom bøker på stranda... De må være litt lettlest, ikke noe heavy på ferie! er ikke så veldig glad i krim, heller litt mer love, lykke og kanskje virkelighetshistorier.. litt sånn chic-lit!:)

Kan du hjelpe meg?
Anbefale meg en bok  eller to, eller tre...

( og nå skulle jeg ha et penere bilde av en litt sånn fin bok, og ikke bilde av fagbøker tatt med iphone...) ( ja, den store barnesangboka er faglitteratur for meg!:))


9 kommentarer:

  1. Så deilig med ferie!! Og ikke minst sol og garantert varme.
    Nei ingen anbefalinger fra meg, lenge siden jeg har kjøpt noen nye bøker.
    Tusen takk for søte kommentarer!!!

    klem klem

    SvarSlett
  2. Tre stk lettleste bøker på bloggen min :) klem

    SvarSlett
  3. Hei.

    Jeg er ingen bokorm. Har knapt lest en hel bok, men en anbefaling kan jeg komme med. En lokal forfatter har gitt ut debuten sin; Tysteren. Den har høstet massivt med gode kritikker. Tror han ble kåret til "Årets komet".

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Så deilig med ferie!
    Hjemkomsten av Victoria hislop, tilbake til riverton av kate morton eller noe av Cecilia samartin. Ligger noen anbefalninger på bloggen min hvis du vil lese mer :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Sjekk ut bøkene til Marian Keyes og Celia Ahern, herlig ferie lektyre:-)
    klem

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Så deilig med ferie da :) Heldig du er! Jeg leser alt mulig rart jeg da, i fjor i syden tok jeg med meg "vindens skygge" og "Engelens spill" og ble helt fortapt.

    I år når jeg skal til Egypt, skal jeg ha med "kjærlighet og demoner", "kjærlighet i koleraens tid" og "hundre års ensomhet".

    Hvis ikke funker shopoholiker bøkene ypperlig som solsenglektyre!

    Klem

    SvarSlett
  7. Kos deg på ferie! Hørtes deilig ut... late dager på stranda med nesa i ei bok.. sukk, det var en gang... nå er det action med ungene som gjelder... hi hi...
    Ser du har fått flere boktips! Kos deg med bøker og sol!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  8. DRØMMEHJERTE av Cecilia Samartin!!!!!! God tur ;)

    SvarSlett
  9. Heisann:)
    Er ikke så veldig på bøker for tiden så jeg vet ikke om jeg kan anbefale noe.
    Fikk en gratisroman i et ukeblad, som het Annas skjebne, den las jeg og ble hekta hehe...så nå kjøper jeg dem når de kommer ut, det har kommet ut fire bøker.
    Tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg det varmer!!:)
    Ha en fiiin kveld videre
    Gardinstoffet du spurte om er fra greengate og fikk det bestilt gjennom en interiør-butikk. Jeg skal legge ut bilder av hvordan jeg syr dem tenkte jeg etterhvert:)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails