tirsdag 7. juni 2011

litt sommerferie:)


Idag har jeg tatt litt sommerferie!
Tre måneder sommerferie høres vel ikke veldig feil ut?

Jeg har en liten "hobby"jobb ved siden av min vanlige jobb, og idag har jeg tatt ferie fra den...! det kjentes godt og si god sommer til alle hvertfall:)

kjekt med sommeren er jo at man kan plukke med seg en enkel blomst inn og at den gjør så mye ut av seg...:)
Imorgen kommer et innlegg hvor jeg trenger deres hjelp! :)
Fin tirsdag med litt sommerfølelse ønskes til dere!:)



6 kommentarer:

  1. Gratulerer med litt sommerferie:-)
    Fin tirsdag til deg og
    klem:-)

    SvarSlett
  2. Åh så herlig med 3 mnd sommerferie fra "sommerjobben" tihi!

    Nydelig stemningsbilde som alltid!

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Herleg med litt sommerferie:) Kos deg! Håper sola skin snart i tillegg;)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Godt å ta seg litt fri!
    Herlig sommerlig bilde hos deg!

    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Tre måneder sommerferie blir aldri feil nei;))
    Takk for gode ord hos meg...
    Jeg har og litt tannlegeskrekk, derfor ventet jeg nok unødvendig lenge denne gangen;)
    Men det gikk over all forventning, var ikke vondt hos tannlegen, men nå i ettertid er det helt jævlig... gruer meg til natten gitt!

    Klem Lnie

    SvarSlett
  6. Så godt å kunne ta seg litt ferie fra hobbyjobben. Det slår aldri feil å roe ned litt og nyte tiden, særlig nå som sommeren er her! Kos deg masse og nyt de 3 månedene du har "fri".

    Klem
    Netta

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails