søndag 19. juni 2011

det blåe



Noen bilder fra det blåe rommet på landet. 
Her er det heller ikke helt ferdig, men snart... Her har vi en familieseng, og det er plass til to barnesenger her også, om det skulle være behov for det! Vi beholdt retrolampen, og tok utgangspunkt i det blåe i den. Alt ble hvitt, vegger, tak og vinduskarmer, også kommoden da. Ny blå gardin fra KID. og et gammelt dobbeltsengetøy blir brukt som sengeteppe.


Velkommen til 3 nye følgere i helgen! 
Er kjempelykkelig over hver og en av dere, følgerne mine!

Ha en fin søndag!



7 kommentarer:

  1. Koselig ღ likte så godt de fine liftgardinene
    dine, herlig farge... Og takk for oppskrift på
    de fristende sjokolade kjeksene ღ den er nå
    notert sån i tilfelle jeg får ånden over meg
    en dag, hihi... Ha en strålende søndag :))
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei.

    Fra Kid? Hadde de grå og? Den var kjempefin. Akkurat sånn jeg ser etter.

    Koselig på landet.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. For et koselig rom! Jeg likte særlig godt de flotte liftgardinene, de var kjempefine. Vi er på stadig leting etter et landsted og der skal hvitt og blått dominere, ihvertfall hvis det blir et sted ved sjøen :-) Jeg håper å få se flere bilder fra huset på landet...

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så fint! Den blåa färgen är verkligen sommrig. Kram Johanna

    SvarSlett
  5. Så koselig rom :) Me like!
    Ønsker deg en finfin start på uken, kjære!

    smil og klem

    SvarSlett
  6. Hei snuppa:)

    Her går det i ett om dagen, så må bare innom for å ønske deg en super uke:) Håper på masse sol jeg nå:)

    Så fint, blått rom..kjempekoselig:)

    Deilige cookies under her ser det ut som:):)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. De gardinene har jeg kjøpt til soverommet i Espen sin leilighet også! Synes de er så fine, elsker det blå!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails