tirsdag 21. juni 2011

kjør stil...



Kjøre KELLY MOORE!
Kelly Moore har jo de fineste fotoveskene til nå. Jeg har ønsket meg en lenge, da jeg ikke synes det er så gøy og drasse rundt på samsonite fotovesken, i tillegg til den vanlige vesken jeg alltid har med. Det ser rotete ut, og dessuten så er ikke samsonite veska så veldig fin heller akkurat...
Nå har Jorid giveaway, og man kan vinne en fotobag... ikke hard og be da! Fotobagen står allerede på ønskelisten ( og jeg trodde de bare var og få kjøpt i USA),  men det er veldig lenge til både bursdag og jul for min del....så LIBBY GREY- bli gjerne min!

 



4 kommentarer:

  1. Jeg ble også med på denne i dag! Superfin og ikke minst praktisk veske! Vi får krysse fingerne! :)

    SvarSlett
  2. Ohh, kul! Jeg må visst inn og prøve lykken jeg også! Takk for tips!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Hei.

    Superkule vettu. Måtte slenge meg med selv. Min favoritt er Juju Grey.

    Lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Den er så kuuul!

    Herlig lillelørdag til deg :)
    Maiaklem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails