tirsdag 28. desember 2010

en liten...


Sang.. til mormor!
Idag blir en tung dag. Mange tårer, mange minner.
Denne sangen har jeg og mormor sunget masse det siste året. Jeg har sunget og mormor har sunget med sine ord- i riktig melodi. Det var godt at du ikke mistet sangen- før helt til slutt! Mormor kunne ikke synge hun- sa hun! men hun kunne det. Denne og glade jul, var sanger hun husket melodien på helt til slutt. Nå synger jeg til deg mormor!

Den fyrste song eg høyra fekk,
var mor sin song ved vogga.
Dei gode ord til hjarta gjekk.
Dei kunne gråten stogga.

Dei sulla meg så inderleg.
Så mjukt, så vent te sova.
Dei synte meg ein fager veg
utav vår vesle stova.

Den vegen ser eg enno tidt
når eg fær auga kvila.
Der stend ein engel, smiler blidt,
som berre ei kan smila.

Og når eg sliten trøytnar av,
i strid mot alt som veilar.
Eg høyrer stilt frå mor si grav,
den song som all ting heilar. 

-Takk for alt-


1 kommentar:

  1. Så vakkert... og så trist... Varme tanker til deg...
    Stor klem
    Lise

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails