mandag 30. november 2009

Englesti og overraskelse!


Tretten timers arbeidsdag idag. Måtte være litt kreativ på jobb idag, og laget englesti i gangen mellom våre to småbarnsavdelinger...og laget tilhørende teaterstykke for 1 og 2 åringene.. veldig kjekt! og fint ble det også, til slutt..
bildet over er fra Englestien06, hvor kunstklassen laget fem uavhengige englestykker vist i en forestilling.


Så kom jeg hjem, litt sliten!
Og finner MANGE fine pakker, på adventskalenderen, bare til MEG! Har ikke hatt kalender på mange år, den har bare hengt der på pynt! Plutselig hadde verdens beste storesøster tatt initiativ til å lage pakker til meg igjen, og fikk med seg både mamma og pappa!
Jeg ble så rørt jeg! Tusen takk til dere:)

24 dager til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails