søndag 29. november 2009

velkommen til meg:)



velkommen til min aller første bloggings!

Det er første søndag i advent, og jeg har tilbrakt dagen på syrommet... og har klart å sy hele syv julesokker!
Etterpå dro jeg på besøk, og der gav jeg fra meg fire av dem:) Det var en venninne av meg som spurte om jeg ikke kunne sy noen julesokker til dem, så slik ble den ideen laget.. Men jeg ble ganske så fornøyd med resultatene, og har nå fått flere bestillinger på disse! Det er kjekt!:)
Så nå må jeg ut på stoff og stil for å kjøpe mer stoff...:)

2 kommentarer:

  1. Så fine julesokker! Jeg håper mammas symaskin vil leke med meg i julen når jeg kommer hjem :)

    SvarSlett
  2. Takk!
    Det vil den nok:)
    Tror tålmodighet er nøkkelen i begynnelsen av det vennskapet:)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails