søndag 9. juni 2013

H A L L








 Egentlig så har jeg ikke så mye gang lengre. Alt går jo mer i ett, etter at jeg slo ned noen vegger. opprinnelig var det 8 dører i leiligheten, og en lang smal gang, med dører til alle rom. Nå har jeg slått ned veggen inn til stue og kjøkken, og står igjen med 4 dører. Halvert altså. 
Også ble det mye luftigere, og mer romfølelse. 
Litt liten oppbevaringsplass til alt man måtte ha av sko, jakker, sjal og slikt. Men en stor hemnes kommode rommer mye. I tillegg har jeg "designet" og bygget skoskap. Som ikke er helt ferdig. Det skal få to hyller til, så jeg får plass til litt flere skopar.

( veggene er malt i CHI, gulvet er det samme som i resten av leiligheten, hvitmattlakkert eikeparkett, og skoskapet er malt i bengalack, jotuns alladin)

Velkommen inn!


11 kommentarer:

  1. koooselig hall :)
    Og mange smarte å fine løsninger!
    Oppbevaringsplass er vel det vi aldri får nok av, kan det være pga vi har alt for mye ting tro!?!?! hmmm.... :)

    God ny uke!
    KLEM Audhild

    SvarSlett
  2. Så fine hall og jammen har du gjort masse for å få det til,nydelig❤
    Fine søndagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så flott hall, med mange herlige detaljer og oppbevaringsplasser:))
    Flink du ♥

    SvarSlett
  4. Så fin hall du har! Ble nok mye bedre med 4 dører istede for 8!
    Masse flotte detaljer også :D

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. Så flott hall, det skoskapet var jo veldig smart og fint,gøy med egne design)) fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  6. Så fint du har fått det i gangen din Hanne, lyst og lekkert :-)
    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Så fint du har fått det i gangen din Hanne, lyst og lekkert :-)
    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Koselig gang! Har en fin giveaway på gang for barn. Velkommen inn! Ha en fin dag! klem, Veronika

    SvarSlett
  9. Ja her har det skjedd ting :) Du er fantastisk flink Hanne!! Helt nydelig og delikat ble det <3 Nå må du ta en velfortjent ferie!! klem K

    SvarSlett
  10. Du er jaggu meg handy! I like! Og du, tilbudet om å bruke snekkerverkstedet hos meg står ved lag! :)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails