tirsdag 25. januar 2011

lille speil!


lille speil på bordet der...
Har fått spørsmål om hvor jeg har kjøpt speilfatene mine fra. Det store er fra kremmerhuset, rett og slett. og det lille speilfatet, som jeg synes er dobbelt så nydelig, kommer fra en liten interiørbutikk på sartor senter, på sotra utenfor Bergen, som heter trend og nostalgi. Det står desverre ingen merker på disse speilfatene.


Denne uka har jeg min kjære venninne Kristine som husgjest! Hun flytter til Ålesund på Lørdag- og de siste dagene tilbringer hun her hos meg.. veldig koselig! Ikveld blir det greys, hjemmelaget pizza og ben & jerry is! mmm- tirsdag er fint det også ;)

ha en herlig kveld, du også!

OBS: bildene forsvant, og har lastet opp nye bilder, andre enn jeg hadde isted. håper det funker bedre nå!

6 kommentarer:

  1. Fikk visst ikke opp bildene dine, jeg... men ville bare ønske dere en fin kveld! Ålesund er en fin by, skal du si til venninna di... men ta med regnkåpe og sydvest ;)
    hilsen utflytta ålesundsjente som av og til lengter hjem...
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Hei hei !

    Jeg ser heller ikke bildene dine, og bloggen din bruker veldig lang tid på å laste opp .. Kan det være det "snøfallet" over bildene dine ??

    Ha ei flott uke (",)
    Hilsen fast følger

    SvarSlett
  3. Hei.

    Ingen bilder her heller. Jeg prøver å se de for meg da... Tjihi...

    Må jo kunne kose seg litt på en tirsdag og, ikke sant?

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Hei!
    Nå tror jeg bildene skal være på plass... Byttet ut de forrige bildene, med disse- ikke like bra, men det får holde :)

    håper dere alle fikk med dere greys... jeg har sneket siste episode på tv2 sumo nå, så jeg vet hva som skjer i iste episode... kunne rett og slett ikke vente en hel uke!

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Det speilfatet fra Kremmerhuset har jeg også, kjempefint med pynt på♥

    Nydelig dekket bord på innlegget leger ned her også, grått og lilla går jo veldig fint sammen!

    Ønsker deg en fin Onsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Er det på kremmerhuset du har kjøpt det?! Får ta meg en tur jeg da :-)

    Så koselig med besøk, jeg håper dere hadde en knall kveld med ben& jerrys(jeg er litt forlovet med den isen jeg).

    Ønsker deg en fin tirsdag :-)

    klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails