lørdag 1. mai 2010

1 mai!


1 mai er vel kjent for mye, fridag, arbeidernes dag, og den dagen man kan plante ut blomster- for da skal det liksom være slutt på nattefrosten! Jeg dristet meg til å plante uteblomster forrige helg, men valgte og ta dem inn om natta. 
i helgen blir det mer planting av pene blomster...


Fant denne sinkbaljen på IKEA faktisk.. falt helt for den! plantet kantlomelia og spansk margeritt i, og synes dte ble riktig så pent.... Hengelobelia synes jeg er noen av de vakreste hageblomstene.. de skal det plantes mer av!
Nå skal jeg til byen og fløyen!


Ha en herlig første mai!


post signature

2 kommentarer:

  1. Den var så fin! Tenkte først det var et loppisfunn, blir Ikeatur i dag!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails