torsdag 15. april 2010

award!

 
Til awarden følger:
-Kopier awarden til bloggen din
-Linke til den du har fått den av
-Fortelle syv interessante ting om deg selv
-Sende videre til syv andre bloggere

Awarden kom fra Natalie, dette var veldig hyggelig:)

Syv (interessante?) ting om meg:
1. Jeg liker å eksperimentere på kjøkkenet
2. Jeg liker å gå på tur aleine
3. Jeg er sjokoman
4. Jeg liker å ha det ryddig
5. Jeg er glad i å systematisere ting og saker
6. Jeg har vært med i NM
7. Jeg fikk min første bil av pappa...

Jeg sender awarden videre til søte jenter som ønsker den!
ha en fin kveld!
Jeg skal sy meg nye putetrekk:)

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig hilsen!:) Tror nok det blir det gulvet ja. Har foreløpig ikke sett noe annet jeg vil ha. Blir gøy fremover nå.
    Ha en fin helg, og lykke til med sying!;)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails