fredag 23. september 2011

love the fridays!



Så herlig og sette seg i bilen etter jobb på en fredag... Den gode følelsen av at man har fri- og kan gjøre akkurat som man vil, nesten da hvertfall ;)
I bergen bare regner det for tiden, så det blir for det meste innekos... Lys på bordet, cookies og lyng! Skinnfellene er kommet frem i stol og på puffen, og det er varme på ovnen.... 


Imorgen blir det bolig og interiørmessen, Bloggefrokost og middag ute med de store blogg"kjendisene". Jeg grugleder meg:)

Ønsker deg en fin-fin helg:)


11 kommentarer:

  1. Fredagen er en god dag!
    Ønsker deg en riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fredager er best ;)
    Kos deg en heile haug i morgen...
    "Litt" misunnelig!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Helg er herlig og
    høsten er vidunderlig!

    Kos deg masse i morgen.
    Heldige du altså :-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Heihei;)
    Ja, helg er GODT!!
    Og så spennende med bloggetreff på interiørmessen i morgen - kos deg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Ja fredag er en magisk dag. Beste dagen i uken :)

    Kos deg MASSE i morgen.

    Klem å god helg.

    SvarSlett
  6. Koose deg masse i morgen! Blir spennende :) Skal tenke på dere.

    De cookiesene så helt fantastisk gode ut!
    KLem

    SvarSlett
  7. Helt er herlig! og fredag er og blir den beste dagen i uken:)
    Kos deg på messe i morgen!

    SvarSlett
  8. Nyyt helgen. Messen er storartet! Jeg tror faktisk at jeg kan love deg at du ikke blir skuffet. Jeg grugleder meg til frokost selv, faktisk så mye at jeg vurderer å feige ut. :P

    SvarSlett
  9. Så flotte høstbilder inne hos deg. Jeg elsker cookies, men av naturlige årsaker spises de ikke veldig ofte. Her har vi faktisk hatt noen fine solskinnsdager og det har vært deilig. Godt at du vet å gjøre det beste ut av regnfulle dager på Vestlandet, da er levende lys og myke skinn tingen.

    Lykke til på boligmessen og på bloggtreff i morgen, så spennende :-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Älskar fredagar!!!! Vilken snygg plåtlåda. Kram Johanna

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails