fredag 16. september 2011

fargerikt, eller not?





Jeg har fått meg ny vannkaraffel! Med trykk på fått!
Bloggetreffet på onsdag resulterte i å bli kjent med tre nye bloggejenter, som alle har kjempefine blogger. Maia som kom langveisfra, hadde med pakke til oss alle sammen. 
Utrolig, men sant!
Og jeg fikk vannkaraffel fra Eva Solo. Det trengte jeg egentlig. For den jeg har, den går ikke i oppvaskmaskinen...så da blir den ikke brukt!
Jeg fikk med tre fargerike trekk! Rosa, Blått og grønt! Eller så kan man jo bruke den som den er... fire valgmuligheter:)



Tusen takk igjen Maia!:)


7 kommentarer:

  1. Vilken perfekt och snygg karaff! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Så fin gave!!
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å bli kjent med nye bloggedamer!
    En flott gave. Jeg har den også, med grønt trekk!

    Fin helg til deg:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei!! Fantastisk gave vi fikk! Den har blitt brukt hver eneste dag av oss! Den imponerer meg virkelig med å holde vannet kaldt!! Deilig!! God helg til deg:)

    SvarSlett
  5. Hei søte!
    Nå står jeg og beundrer maleriet ditt, den skal opp på veggen ikveld, mannen har fått i oppdrag og sette det opp for meg. Kløna Maia får ikke lov å ta i verktøy, for da ender vi ofte på legevakta..

    Jeg syns den er superfin uten drakt, da kan man ha sitron, lime, agurk eller isbiter i, og det syns for omverden.

    Jeg har bare trekket på når karaffelen skal stå ute :)

    Takk nok en gang for finfint Maleri! Du er så dyktig!

    Og du, jeg mente det jeg sa: Jeg visste du var vakker, men du var rett og slett fortryllende! Nydelige Hanne!

    Ønsker deg en fabelaktig helg, vi skal på Ikea i kveld vi :)

    SvarSlett
  6. Vi er så heldige!! :)
    Helt super duper gave fra søte Maia..

    ønsker deg en fin søndag
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. For en herlig gave. Fire valgmuligheter er jo kjempeflott, da ka den brukes til flere anledninger, og etter humør.

    Ha en finfin ukestart!

    klem, Lise

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails