søndag 2. februar 2014

B A B Y S H O W E R


Om en liten måned har min beste venninne termin med sin førstemann.
Jeg synes det var veldig på sin plass med en overraskelsesfest før babyen kommer!



Og overrasket ble hun! 10 venninner var samlet her hos meg, og den vordende mammaen var i fokus. Med gode salater, foccacia og flere ulike kaker og godteri, fikk vi alel bli gode og vel så mette. Vi hadde ulike leker, blant annet at hun skulle få smake på ulike type babymat på glass, for så å gjette hva hun smakte. Vi hadde også gjettekonkurranse om når babyen kommer, og målene den får. En konkurranse der alle fikk delta, om å være best på å drikke av tutekopp- drikke først opp da! :)









Så fikk hun mange fine gaver, og den tradisjonelle bleiekaken med mye stasj inni, fra alle oss som var på festen.
Av meg fikk hun et nydelig strikkesett, med body, lue, sokker og skjerf som mammaen til pinklady har strikket på bestilling! også fikk hun litt ElleMell klær, og litt mer skal hun få når babyen kommer da.
Jeg synes det er kjekt å gi noe når babyen kommer ut også!:)



 

4 kommentarer:

  1. Så koselig♥ Babyshower er en fin tradisjon og ikke minst gøy og arrangere♥
    Koselige bilder:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Koselig;) Nydelige bilder;)
    Så kjekt å lage en sånn fest;)

    Finfin uke til deg;))

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig og flott å lage til slikt:))kan tenke meg ho satte pris på det!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Ohlala! Så utrolig lekkert gjennomført - du er bare så flink <3

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails