tirsdag 18. desember 2012

G R Ø N T



Oppi flyttelasset og de brune pappkartongene ble det jul. Alt for fort. Den måneden man gleder seg mest til i hele året, blir på en måte ødelagt i år.... Får ikke gjort noe "julete", og når jeg først er hjemme, så er jeg så sliten at jeg ikke orker så veldig mye annet enn å finne sengen, eller krype oppi sofaen og svappe gjennom tv-kanalene uten mål og mening.
Men noen grønne juletrær fikk bli med hjem. Og sånn i mangel på hva man har tilgjengelig, så ble de minste minijuletrærne plassert i en brødform, og det største lille juletreet, ble pakket inn i gråpapir- sånn for å matche resten av stuas esker.. :)
Litt koselig ble det hvertfall:)


5 kommentarer:

  1. Ble ihverfall veldig fint synes jeg :) Det er slitsomt med flytting og det er ikke så rart at du ikke orker noe særlig annet da... Vi flyttet i februar og er sliten enda ;) Så jeg kjenner til det!

    Ønsker deg en super onsdag!

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  2. Å bo sånn som du gjør, vet jeg hvor pyton er! USJ! Men jeg må jo si at du har fått det koselig med det grønne! Jeg syns du er flink og tålmodig, søte deg! Det kommer til å bli såå verdt det etterhvert!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  3. Hei gode du;)
    Du er så flink til å få det til koselig rundt deg. OG det ser jo julete ut hos deg;)

    Ha noen fine dager fremover. Titter snart innom igjen.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du føler det sånn, det var slik for meg i fjor også.
    Men plutselig er det gått eit år og du skal pynte til jul i nyyy leilighet - det går fort, eg lover:)
    Syns juletrea dine var knallfine!

    God klem:)

    SvarSlett
  5. Så fine små trær du har!!
    Nå håper jeg snart at julefreden kan senke seg for deg og at du kan ta noen arbeidsfrie dager!! :)
    Over nyttår vil jeg definitivt stikke innom og ta en titt på leiligheten når du er der og jobber.

    Og om jeg ikke rekker å titte innom deg igjen før julaften vil jeg ønske deg en riktig god jul!

    Juleklemmer fra Pink lady

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails