onsdag 14. november 2012

inne







Ja, for ute regner det jo!
mon tro om jeg ikke har vært så snill iår?!
Første gang i historien at jeg er syk på bursdagen, tror jeg. 
Kanskje kroppen streiker! Vil ikke bli et år eldre.... 


Viser noen snapshots fra stuen. Nå er alle skapene tom inni... Alt er pakket ned av det som ikke står fremme, og det dere ikke ser, er motsatt hjørne i stuen, hvor pappkasser står stablet... Får gjøre det beste ut av denne tiden, og kose seg med det man har. Jeg er hvertfall veldig klar for å flytte nå...
 Men leiligheten er visst ikke helt enig! :P

imorgen er det jul!


5 kommentarer:

  1. Huff, så leit å være syk på bursdagen sin. Jeg har nok vært det etpar ganger da jeg pleier å være dårlig rundt juletider, har astma så immunforsvaret er ikke så mye å skryte av :-( Men, med en god film på TV, litt brus og en haug med smertestillende blir jo dagen litt bedre :-)

    Nyt resten av bursdagen din!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Ønsker deg riktig god bedring og hipp hurra for deg ♥
    Prøv å kose deg litt hvertfall :) Klem Anette

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen og masse god bedring:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen og god bedring ♥
    Kjedelig og være syk på bursdagen sin... :(

    Jul i morgen??
    Ups, noe jeg har gått glipp av, hihi:))

    SvarSlett
  5. Herlige bilder!:))

    Han en fin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails