tirsdag 1. mai 2012

helten



Jeg synes det er helt ufattelig og vil ikke tro det man hører og leser overalt idag. Den store helten, idolet og det store forbildet, Alexander Dale Oen er gått bort. Sånn helt plutselig. 
Han som har fått lille Norge med i toppen, vunnet og gjort oss så stolte.

Som en del av svømmemiljøet synes jeg det er forferdelig trist. 
Vi har fulgt han hele veien. Fra lille Alex som svømte på de små svømmestevnene i Bergen, til NM og helt til verdenstoppen. Ikke mange har gjort det samme som han har klart.
Mange fine tanker til alle hans nærmeste, mine svømmevenner og resten av svømme og idrettsnorge!
Hvil i fred Alex!

7 kommentarer:

  1. Gjett om jeg har grenet i dag.. Kjæresten hans er en venninne, og han var en god gutt.. En av mine nærmeste venninner er sammen med henne og hans familie nå, og jeg skulle så gjerne gjort noe, men man er så hjelpesløs.
    Det er langt forbi forferdelig..

    SvarSlett
  2. Det er helt ufattelig! Tenker på familien og vennene hans - de må ha det helt forferdelig!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig trist! Var et sjokk å høre om det.

    SvarSlett
  4. Dette var en utrolig trist nyhet å få på en deilig vårdag i mai. Utrolig at en så ung og sprek gutt kan gå bort så plutselig :-(

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Ufattelig trist og ubegripelig.
    Livet er skjørt.

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Livet skal ikke begripes, det skal gripes!

    God klem!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails