fredag 20. april 2012

herlige



Helg!
Idag tok jeg fri, så her begynte helgen igår! Det er så utrolig deilig og kunne ha en ekstra dag fri innimellom! Også så deilig og ta helg når det er så hektiske dager for tiden, og hundrede ting man skulle gjort! I neste uke skal vi ha kvalitetssikring på jobben, noe som er mye jobb i forkant, men jeg gleder meg faktisk veldig også! Så er det bloggtreff, og bryllupsmesse som jeg skal hjelpe Maia litt med, og det gleder jeg meg veldig til!

Hektiske fine dager, men først helg!
Nyt den!

2 kommentarer:

  1. Så deilig med en ekstra dag fri ;) spesielt når man har en utfordrende uke foran seg;)

    Tusen takk for alle gode ord fra deg ;)

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Lovely! Det er ein veldig god følelse! Kan huske slike fredagar, før eg vart sjukmeld. Noko av det eg saknar er akkurat den "helgefølelsen", nedtellinga til fri på ettermiddagane fredag. Høyres kanskje litt rart ut? Tusen takk for så fine ord inne hos meg!

    Ynskjer deg og dine ei vakker helg,
    og lykke til med alt du skal gjere!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails