fredag 6. januar 2012

knut!


Trettendedagsknut hiver jula ut!
det er visst idag... men julen ble borte første nyttårsdag den. Og eneste minnet om julen her i gården, er amaryllisen, som ennå ikke er ferdig og blomstre. Fire stilker fikk jeg i år! 
Ellers har det visst vært litt sånn fredag den 13 idag... Jeg har nesten kuttet av meg fingeren på jobb, datt rett på rumpa på isen, og krasjet nesten på vei hjem. Også siden noen var så snille og stjal iphonen min på nyttår, hadde jeg bestillt meg nytt simkort, som kom idag, feil type... åh, for en lykkedag!

Håper dere alle får en MYE bedre start på helga enn meg!

9 kommentarer:

  1. Uff, så uheldig du har vært! Kjipt med sånne dager!
    Håper du får en kjempe fin helg likevel!
    Klem

    SvarSlett
  2. Skal si du har hatt uflaks på nyåret!
    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem tove

    SvarSlett
  3. FOR en supertrasig dag du har hatt stakkars deg. Du får tenke på at nå kan ting bare bli bedre :-) Så irriterende med iPhonen. Har man lyst på ny telefon så må man faktisk KJØPE en, men det er det ikke alle som skjønner :-(

    Jeg krysser armer og ben for at resten av helgen blir superduperfantastisk :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Æsj, det var litt av en helgestart ja!!
    MÅ jo bare blir bedre, hehe:)

    Håper den blir FIN!!

    Og jepp, her skal dagslyset brukes til bilder i morgen, hehe:)

    SvarSlett
  5. Vakkert bilde! Uff, du har jammen vært uheldig ja! Du får satse på at nå er uflaksen brukt opp og at det bare kan gå rette veien videre - kjøpe en Lotto kupong kanskje :) Ønsker deg uansett en herlig helg!

    SvarSlett
  6. Uff da, det var litt av en start på helgen! Kan ikke bli noe annet enn bedre ;))
    Selv er jeg akkurat kommet helskinnet i hus etter en tur på glattisen....
    Ønsker deg en riktig fin fin helg!!

    SvarSlett
  7. au da... får håpe fortsettelsen blir bedre :)

    God helg!

    klem

    SvarSlett
  8. Åh nei! For en dag du har hatt! USJ! Noen dager er det faktisk lov å banne og hyle! hihi!

    Jeg sender deg en klem og mange fine tanker og håper at lørdagen din blir fabelaktig.

    Her er det hjemmekos med mannen, har sett fram til det hele uken. Det har liksom gått i 100 siden jeg begynte på jobb etter juleferien. Noen ganger er det å sitte hjemme og se på tv i armkroken ikke det verste man gjør.

    I morgen er jeg hyret inn til tvillingfotografering, skrekkblandet fryd! Jeg kan jo ikke fotografere på proffnivå, får late som da *blunke*

    maiaklem

    SvarSlett
  9. Huff og huff, for en dag!! Du har virkelig tatt fredag 13. en uke for tidlig...
    Håper du får en fin og hyggelig helg - det har du sannelig fortjent:-)

    Klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails