mandag 7. november 2011

nye myke



Fine putetrekk i sofaen. Gråblå putetrekk i sofakroken! Disse kommer fra Home and cottage:)  Passet med noe litt mørkere nå som det er høst blitt... Den lilla puten hadde jeg fra før, den er fra LAMA! under saueskinnet i puffen, ligger det mange puter og trekk som venter på at det blir sin tur, kan ikke ha alle fremme samtidig, da hadde det blitt overfullt!
Lysfat på bordet, venter på og lyse opp når mørket faller på.... 
og det er jo ikke lenge dagslyset varer når man kommer hjem fra jobb... 
Da må man skynde seg og ta bilder!:)

Ha en riktig så god ukestart!

11 kommentarer:

  1. Lunt, koselig og lekkert!
    Flinka!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine puter! Og puter får man aldri nok av:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kan ikke få nok puter;)
    Veldig kjekt og kunne bytte litt på ♥
    Fine de nye var;)
    Og herlige lysglass!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Du har det så lunt og koselig!
    Jeg har nok en røffere og mer industriell stil en deg, men det er bra vi er forskjellige!

    Fabelaktig start på uken til deg og kjære!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Varm og fin stemning hos deg i sofakroken. Kjøpte noen slike lilla lykter jeg også. Nydelige med lys i .

    Ha en fin uke!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Finfine puter og lysglass - sååå kos!
    Dette er tiden for lys og myke puter - og bare kroe seg i sofaen :)

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Gode varme farger!

    Nå skal jeg skru spisestue ;)

    SvarSlett
  8. veldig hyggelig stemning hjemme hos deg :)

    SvarSlett
  9. Herlige puter og alltid godt med litt
    forandring :)
    Ha en fin kveld.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Hei.

    Herlige bilder. Puter er alltid en sikker vinner.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Jeg har byttet ut litt her også.. tatt bort hvite gardiner og hengt opp grå.
    Også har jeg fått juleputetrekk i posten;) er jo bare 3 uker til advent...:)

    Nydelig de putene dine, elsker fargen:)

    Klem Lise

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails