søndag 3. juli 2011

sofakroken


Her er min "nye" sofakrok. Jeg flyttet igrunn bare om på puffen, og gjorde den til en forlengelse av sofaen. Vips så fikk jeg på en måte en vinkelsofa. Noe som igjen gjorde at jeg fikk større gulvplass midt på "stua".
Ellers er det noen småting jeg har flyttet om på. Krakken borti hjørnet ble byttet ut mot ennå en puff ( med oppbevaring inni, til både puter og garnnøster!). Sinkbaljen med pledd, synes jeg passer så bra borti kroken der, at den klarer jeg ikke flytte noen andre steder.



 Idag har jeg surfet rundt på nett, etter noen nye skrifttyper som jeg har såå lyst på. Har sett at de store bloggerne, som feks. fru fly bruker den ene bestemte skrifttypen i mye av fotoredigeringen sin- og jeg synes det blir så fint... her er skrifttypen brukt i "coming". 
Men jeg finner ikke noe som kan ligne en gang... Noen som har tips?
Har såååå lyst på, og blir så takknemlig for all hjelp!


Fin søndag da dere!:)

   

10 kommentarer:

  1. Skal ikke så mye til for å endre litt nei, koselig:)

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Så koselig det var blitt hos deg. Skaffe seg en sjeselong på 1 2 3, hihi!

    Ang fonter, der kan jeg ikke hjelpe deg. Aner ikke. Tror det er å finne i PS, men det kan hende det er en download som er tillegg. Om du skjønner hva jeg mener!

    Herlig kveld til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så koselig stuekrok. Jeg liker så godt puter med tall og bokstaver på.

    Jeg har brukt vanlig akrylmaling fra samlingen til 8 åringen. Blandet grå og hvit for å få en lysere tone. Samme type maling på fot og skjerm.

    Ang fonter kan jeg ikke hjelpe deg. Jeg finner ikke ut hvordan jeg bruker nedlastede fonter engang, jeg.

    Lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Så fint det ble og kjekt med litt forandring inni mellom ;-)
    Takk for koselige kommentarer... Tar tid å legge igjen fra telefonen min, men kommer sterkere tilbake!
    Kan ikke hjelpe ang fonter. Mye jeg ønsker å forandre og bli bedre på med redigering, så håper jeg lærer etterhvert ;-)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Koselig sofakrok du har!
    Klem

    SvarSlett
  6. Kan dessverre ikke hjelpe - har ikke PS sjøl, regner med det er der de kjøper flotte fonter. Ha en super sommer!

    SvarSlett
  7. Så koselig sofakrok!Deilig å få litt forandring,spesielt når du for litt bedre plass i tillegg:)Ang.skrift,har du prøvd paint?

    Svar:Virker som hun bruker mamma bevisst,men det er jo ikke godt å si 100%.Akkurat som hun roper på meg når hun er sulten eller trenger kos:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  8. hei hei !!
    du har vunnet min give away :)
    send meg navn og adresse på mail !!
    Hilsen annika

    annikadju@hotmail.com

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails