onsdag 15. juni 2011

mmm...



M for moreller...

Travelt hos Ellemell for tiden. Mai og juni er travle tider på jobb. Et barnehageår skal avsluttes, barn skal slutte, avslutninger og konklusjoner.  Alt skal klargjøres til nytt år i August. Nye barn, voksne og nye planer. Min jobb kan ikke låses ned i en skuff når jeg går hjem, noe må også gjøres hjemme. Det viktigste er at jeg synes det er kjekt! Akkurat nå er hele stuegulvet fullt av fineste barnetegninger, bilder og historier som skal inn i barnas bøker!

Også er jeg innom dere, bare ikke så flink til å legge igjen spor som jeg burde...:)


3 kommentarer:

  1. De morellene så helt namminamm ut!

    Så heldig barna er som har deg :) Det er så koselig med minner fra barnehagen!

    Jeg håper alt er bra med deg

    Ønsker deg en fabelaktig kveld!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Mmm..de så smellgode ut. Jeg har plantet kirsebærtre i hagen, men ser aldri ut som det skal komme noe frukt. Treet må være sykt. Lengter etter å plukke sånn frukt i hagen. Mye som står på for tida ja, men deilig å ha en ferie å se frem til da!! Kos deg og ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så koselig!! Du virker som en herlig "tante". Kan tenke meg det er mange små som er veldig glad i deg!!

    Kos deg videre!!
    klem

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails