onsdag 2. juni 2010

ooops!

Idag var planen og flytte alle møbler og ting og tang ut fra soverommet, da jeg skal igang med å male...


Men da jeg skulle ta ned et skap fra veggen, var det et stort hull inn til gipsplatene, og noe av tapeten løsnet.. Så nå har jeg skrapt av tapet, og må pusse sparkle og ikke minst løsne listene, det har jeg aldri gjort før! og da skal jeg visst bruke et stemjern..? og det vet jeg ikke hva er, også må jeg visstnok være så veldig forsiktig, slik at de ikke blir ødelagt. i tillegg har jeg velig mange rare vinkler på soverommet, og skråtak, så dette er festlig!

Jeg som egentlig bare skulle male, fikk mye mer jobb enn det som var planlagt!
jaja, sånn kan det gå! :)



post signature

2 kommentarer:

  1. Det var veldig kjedelig for deg.
    Du skal se det går som en lek når du først setter igang.
    Bare hopp i det!

    Fin kveld til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. oooooops!! Vel bare å sette igang.....så blir du fort ferdig :o Tenk så fint det blir!! Har du bestemt deg for farge?

    Kos deg med jobben.

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails