tirsdag 2. mars 2010

Min første genser!


Etter og ha sydd min første bukse, kunne vel ikke genser være så vanskelig?
Så da ble det genser, halvveis etter mine egene mål, 
etter en annen genser str 98-104, liksom.
Tror denne er blitt av en noe større størrelse!


Sydde i elefant stoff fra S&S, som jeg tidligere har sydd lue av.


Var egentlig ment til Tante sin Aksel, men nå blir det nok en genser til Phillip?
Håper han kan passe den...:)


Var ikke så veldig vanskelig å sy genser heller! Gøy var det også!
Synes det er så kjekt å se hvordan det blir til noe JEG har laget til slutt!


Så har jeg fått to nye følgere på bloggen min! DET synes jeg er veldig koselig!
TAKK!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails