torsdag 4. februar 2010

kostymer!


Snart karnevalstid i barnehagen, og da må snille Tanter trå til...


 Idag har jeg hatt koselig besøk av Kristine, og sammen har vi laget to kostymer til nevøene våre, som er to år begge to


Jesper som bor i Ålesund, får kostyme sendt i posten, mens Aksel får besøk av Tante imorgen. Da må vi prøve det på, så blir det nok photoshoot!


Mammaene til tantebarna, Marianne og Karianne, har tatt mål, som vi har klippet og sydd etter... Mamma Marianne, målte Jesper ett og trekvart a4 ark, fra skulder til skritt, mens Mamma Karianne sa Aksel var 90 cm fra topp til tå.. Gode mål og gå etter.. ;) Kostymene ser i grunn ganske lange ut her, men tror de passer ganske så bra likevel!

 

Bie kostyme, eller humle om du vil... Ellers så ligner det jo også litt på "tomlinge" drakt, fra drømmehagen, bare i feil farge...
Jeg tror hvertfall tantebarna blir nokså søte i disse!

(Hadde i grunn vært ganske kjekt og sett dem begge sammen med like kostymer på da...)


post signature

2 kommentarer:

  1. De ser jo helt fantastisk ut! Så flinke dere er! Je gleder meg til å se Aksel den!! K

    SvarSlett
  2. Dere er veldig flinke, gleder meg å se den på. mamma

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails