tirsdag 17. juli 2012

tanteforventninger





Når man først begynner med og gjøre en ting som Tante, da har man ikke mulighet til og bare slutte... Så Tradisjonen tro, er det Tante som står for tantungenes bursdagskroner:) Og det gjør jo ingen verdens ting det vel! Bursdagskronene blir laget i kronepapp, og vanligvis skrevet på med glitterlim etc. Men i år var visst tanten noe mer kreativ, og klippet ut bokstaver i tilda papir.
Ikke noe fancy sydde kroner her... Men synes disse ble søte synes jeg :)
Ekstra kjekt er det jo at søsteren setter sånn pris på dem, og tar vare på dem etterpå:)


Torsdag blir det tvillingbursdag! 
Hele 2 år er gått siden de kom til verden 19 juli 2010:)


8 kommentarer:

  1. Tradisjoner er koselige ღ og kan tenke meg at disse faller i smak ღ - kjempefine... Gangen din ble også kjempefin, så mye lysere det ble :) Likte også veldig godt bildene dine "friminutt", så virkelig stemingsfult og avslappende ut ღ – nå skal jeg ta meg en litt lengre titt å se på innlegg siden jeg var innom sist… Beklager at jeg ikke har vært så flink og lagt igjen kommentarer i det siste – holder på med en livsstils forandring, mat og helse – og det har vært førsteprioritet dette året... men, forhåpentligvis er jeg snart "oppe og går» igjen snart. Ønsker deg en fortsatt fin ferie, sommerklem fra Mette

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kroner! Så heldige tantebarna dine er som har en så god tante. Klem

    SvarSlett
  3. Oj så fine bursdagskronene ble! Jeg synes de ble fancy jeg da :) Og stas med tvillinger da!
    Jeg har faktiskt akkurat fått vite at en venninne av meg venter tvillinger. Gleder meg helt sykt for hennes skyld, men hun er fortsatt i sjokk tror jeg :) Men jeg lover å hjelpe til så godt det bare går :)

    Ha en fortreffelig fin tirsdag!

    Klem Marta

    SvarSlett
  4. Så koselig tradisjoner! ♥ Nydelig kroner.

    Sommerklem,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Så stilige kroner. Kommer jo til å bli godt mottatt!
    Ha en knall fin dag
    klem

    SvarSlett
  6. Er stas med snille tanter:):)
    Du er jo såå flink til alt da!
    Kronene var nydelige :):)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. FINE!!!
    Stas med slike tanter :)

    SvarSlett
  8. Åååå så flotte kroner du har laget;)
    Tanter er viktige personer. Det må du alltid huske på;)))))) og det vi begynner med må vi nok holde på med;)))
    Lagde bursdagskrone i tilda ullstoff i all hast til min elste tantebarn sist uke;)(http://gravidetterdodfodsel.blogspot.no/)

    Fortsatt god søndag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails