søndag 29. juli 2012

Blått i blått...



Søte  blå fristelser... Synes egentlig det er lite blåbær og finne iår... Tror det er fordi vi har hatt så lite sommer..... Men derimot var skogen full av tissemaur, og andre ufine insekter som bare biter.... 
Men blåbær ble det!







Så må man lage blåbærpai og invitere søte venninner på besøk etterpå:)

Idag er det ferieslutt, og hverdagen begynner igjen imorgen! 
Gleder meg til og se "mine" små skjønninger igjen imorgen, og bli kjent med noen nye :)

7 kommentarer:

  1. Blåbær er så godt,elsker alt det me kan finne ute av ville bær,ville bringebær er såå godt det og:)det såg utrulig godt ut med blåbærpai,heldige dei som får spist den:)
    Ein fine søndagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Nydelige blåbærpai bilder;) Det ser utrolig fristende ut.
    Vi fant noen blåbær på tur i dag, men de var små!! Men du og du så gode;)
    Ønsker deg en fin uke og ferieslutt;)

    Søndagsklem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Insekter liker vi ikke...
    har helt angst for flått...etter at jeg fikk
    min første ifjor sommer..satt å gråt og turte ikke røre den:P
    Pappa fikk den bort da;)
    men blåbær er deilig,
    og sånn pai er en av mine favoritter:):)
    heldige venninner du har:)

    stor klem

    SvarSlett
  4. Mmm, det så godt ut med blåbærpai:)
    Må nok ut og plukke litt etterhvert vi og ♥
    Kjekt og ha i fryseren til smoothie og:)

    Ha en fin fin kveld, og en ny fin jobbeuke i morgen;)

    SvarSlett
  5. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Det så yummi ut! Flink du er :)

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett
  6. Oj for en lekker pai gitt:) Ser kjempegod ut!

    Ha en fortsatt fin mandag!

    :)

    SvarSlett
  7. Jeg har planlagt i flere dager å gå på blåbærtur i skogen her, men kommer meg aldri av gårde :-( Men, i løpet av helgen SKAL det nyplukkede blåbær i hus! Den paien så jo bare helt himmelsk ut, jeg kan tenke meg søte venninner ble glade for denne kveldskosen :-)

    Jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen. Sommeren har vært helt super, selv om været har lurt oss også i år. Men, med både sydentur, fjelltur og hjemmekos med venner og kjente ble sommeren fin likevel. Jeg kan tenke meg de søte små i barnehagen var fornøyd med å ha deg tilbake ihvertfall :-)

    Ha en fortsatt fin uke søta!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails