søndag 15. januar 2012

praktisk





Når man ikke har så stor plass, må man tenke både praktisk, bruksvennlig og kanskje litt kreativt... En printer er ikke det peneste man har. Men noe som er nødvendig i både jobbsammenheng og ellers. Printer og scanner fra mange år tilbake kommer fra Canon, og jeg er veldig fornøyd med printene... bortsett fra størrelsen på selve printeren da... Den er gedigen. 


Klesskap er innebygd under skråtaket, med skyvedører. Og oppå trådkurvene, får den stå. Sammen med permer og bøker som jeg bruker til daglig når jeg har "kontortid". 
Og når den ikke er i bruk, ja da er det bare til og skyve døren foran. Ingen som kan se den da... :)

Ha en koselig dag:)


4 kommentarer:

  1. Smart!

    Ønsker deg en fin søndag!
    Her skal minstemora treårsdag feires :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Praktisk og smart!!

    God søndag til deg, jeg skal ta meg en burde-burde tur ut med treningssko på nå.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så smart! Jeg er tilhenger av alt som er praktisk men som er ute av syne :)

    Kose deg i dag!
    Her er det skikkelig kjærestesøndag - me like!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg!

    Dette var jo superpraktisk. Det føles alltid godt å kunne lukke døra til slikt når ein vil!


    Ha ein fin fin kveld vidare,
    helsing Marianne:)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails