lørdag 21. januar 2012

på en lørdag




Igår ryddet jeg plass i lille stuen min... 
Tantabarna skulle komme på en aldri så liten photoshoot. 
Lenge siden vi har fått noen fine bilder av dem sammen.
Men søsteren ble syk, og vi måtte snu om og ta det der istedenfor... 
Ble ikke helt fornøyd kan man si... men dere skal få en sniktitt imorgen:)


Mamma kom innom med fine tulipaner til både meg og søsteren, snille mammaen:)
og vel hjemme igjen, var jeg nødt til og finne meg et nytt prosjekt... 
Så nå er den hvite malerkosten igang:)

Ha en finfin lørdag alle:)

5 kommentarer:

  1. Snille tante du er :-)
    Å du så stilig å bruke leggvarmer
    rundt vasen!!!
    Den ideen må jeg nok stjele ;-)

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Så snill mamma du har som kommer med tulipaner :)
    Ideen med leggvarmere rundt vase var utrolig kul, tror jeg også stjeler den!
    Ha en fin fin kveld, og kos deg med malekosten!
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  3. Tulipaner er så kjekt! Jeg fikk også blomster i går, rosa og hvite roser.. Er så kjekt med slike små gleder i hverdagen.. :)

    Fin fin lørdagskveld til deg
    Gleder meg til å se hva det er for noe du holder på med nå! :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Härliga bilder!! Ha en skön kväll vännen. Kram

    SvarSlett
  5. Så synd at fotoshooten ikke gikk som planlagt :-( Men, jeg er sikker på at du fikk masse fine bilder likevel, gleder meg til å se resultatet :-) Nydelige bilder ♥

    Klem
    Netta

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails