søndag 10. april 2011

bord! dekk deg!



Nå er våren kommet!
Og da jeg hadde søte veninner på middag fredag, måtte bordet dekkes med litt vårlig stemning tenkte jeg.



Rosa er fint til våren! Rosa roser og rosa dekkbrikker fra Bruka er nok til å få de duse pastellene på plass:) Fine tøyservietter fra house doctor gir den romantiske følelsen med søte blonder på. På servietten lå jeg bestikk surret inn i hamp, og på tallerken var det et lite telys til hver. En enkel rose, stjålet fra den store buketten på stuebordet, pynter opp bordet i all sin enkelthet!



Her i Bergen er det vårlig stemning, med sol og det hele. Tid for søndagstur med storesøster og fineste tvillingene, middag og kino- perfekt søndag det:)


7 kommentarer:

  1. Så kos med venninner på besøk :)
    ELSKER våren!!!

    SvarSlett
  2. Flott bord! Kosleg med veninnemiddag!
    Ha ein strålande dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å stelle og stulle til besøk! DU må lære meg å dekke bord en gang, jeg er såå dårlig på det. Jeg kan lage mat og du kan dekke på - hihi!

    Jeg ble helt betatt av måten du har dekket på her.... NYDELIG!

    Ønsker deg en deilig søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Å så fint du har dekket bordet:-))
    gode tips, og herlige bilder
    klemklem:-)

    SvarSlett
  5. Koselig bord!
    Og søndagstur og kino hørtes slett ikke dumt ut :) Kos deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig bord!! Håper søndagen har vært fin.
    Her har jeg hentet inn blomster i flere uker allerrede:)

    Ha en fin kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Hei.

    Så nydelig dekket bord. Håper jeg får til en jentekveld selv snart. Er så moro å stelle i stand...

    Klem Mona C

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails