onsdag 9. juni 2010

kryper oppover!


Gradene kryper oppover gradestokken, og det er mer enn varmt i solen når det ikke er et lite vindpust engang!
Imorgen er det jobb igjen etter jeg har vært i streik i  en uke. Blir kjekt å se alle de skjønne igjen da! Og heldigvis har jeg verdens beste jobb, som betyr at jeg kan fortsette å være ute og nyte solen!:)



I streikedagene har jeg blant annet fått være sammen med mitt helskjønne fadderbarn, her oppkledd i to kreasjoner av meg, ikke helt matchende da, men likevel gøy å se klærne i aksjon!

Ha en fantastisk kveld:)


post signature

2 kommentarer:

  1. Nydelege kle du syr!:) Og herleg lita jente:)
    Flaska er kjøpt på Nille til berre 29kr. Løp og kjøp;)
    Ha ein nydeleg sommerkveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. virkelig stolt mamma av dette lille nurket. Hun kler kjolene dine godt Hanne;):)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails