søndag 11. april 2010

Ludvik!


Igår hadde min svoger søster navnefest for sin lille Ludvik. Jeg hadde lyst å sy ham noe til den store dagen, og sydde ham en apekatt bukse, da min søster ville han skulle få lik som tvillingene har fått. Så apekatt bukse ble det, i størrelse 74, med litt lengre ribb enn tvillingene fikk.
Min svogers andre søster, venter en jente utpå våren, og jeg sydde henne en kjole også.  En rosa kjole, med blomsterbomber på, litt retro stoff, i størrelse 56, med to knapper bak.
Håper de likte gavene!:)

post signature

1 kommentar:

  1. Kjære Hanne!

    Tusen takk for utrolig fin bukse. De er fantastiske, passer helt perfekt-og Ludvik er så fin i de:)

    Kjolen til min kommende niese ser også helt utrolig søt ut. Gleder meg til å se henne i den!

    Klem, Marianne

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails