tirsdag 13. april 2010

ett til hver!


To i magen, betyr også to av alt, en av hver, betyr forskjellige farger- men også farger som skal passe litt sammen- uten at det blir for mye av det gode. 

Når søte tantebarn, og andre søte barn blir født, kan jeg sy et teppe- et krabbe og leketeppe. Jeg quilter da, og har laget mitt eget mønster! 

Dette skal bli til to tepper til to søte tvillingtantebarn, lillesøster får rødt og lillebror får grønt. Er fornøyd med stoffene og de ulike mønstrene, og ja- jeg er glad i prikker!
Jeg gleder meg til de kommer i sommer en gang:)


post signature

2 kommentarer:

  1. Så fine farger. Må få se teppene ferdig når den tid kommer. Spennende med to små.

    SvarSlett
  2. Hei igjen!

    Jeg trykker meg ofte inn på bloggen din, her er mye inspirasjon og tips, gir deg derfor en award.
    Les på http://frihet-natalie.blogspot.com/

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails